Subject: FW: Notari tasu seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu arvamus
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 23 Aug 2024 16:21:09 +0300

From: Ireen Tarto <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 19, 2024 1:02 PM
To: Juta Jõgis <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Notari tasu seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu 
arvamus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda tänab Justiitsministeeriumit võimaluse eest 
avaldada arvamus notari tasu seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse 
eelnõu kohta. Annan teada, et oleme eelnõuga tutvunud, kuid meil ei ole 
selle kohta kommentaare ega ettepanekuid.

Lugupidamisega

Ireen TartoJurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/en/>

www.koda.ee <http://www.koda.ee>    www.ettevotluskonkurss.ee 
<http://www.ettevotluskonkurss.ee>    www.estonianexport.ee 
<http://www.estonianexport.ee>    www.enterprise‑europe.ee 
<http://www.enterprise%1eeurope.ee>

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>